Krásný den všem, já vás srdečně zdravím ze Zámeckého Golf Resortu v Hluboké nad Vltavou, kde, jak mnozí víte, pořádáme většinu našich kurzů, workshopů a školení. Posledním srpnovým dnem uzavřeli letní jazykové programy a tento týden jsme čerstvě zahájili nový studijní rok. A co jsme si pro vás připravili? Od poloviny září budou probíhat víkendové intenzivní kurzy angličtiny a němčiny, které se na přání firemních skupin nebo jednotlivých účastníků mohou termínově přesunout i do pracovního týdne. První teambuildingové setkání pro naše zákaznické firmy odstartovaly 5. a 6. září a další budou probíhat během celého podzimu až do příštího roku. Součástí jejich programu jsou celodenní jazykové kurzy a workshopy na témata Motivace v týmu, Efektivní komunikace, Vyjednávání nebo Interkultura a další. Pokud máte chuť přijet s kolegy na Hlubokou a příjemný pobyt v týmu doplnit vzděláváním, rádi připravíme váš program. Od září také startujeme nový 3. ročník Manažerské akademie pro náročné. Otevíráme ho 15. září workshopem VŠICHNI TU MAKÁME, TAK PROČ PŘI TOM CHUDNEME vedeným Václavem Novákem. 6. října nás Controllingem pro nefinanční manažery provede Ondřej Matyáš CONTROLLING JAKO NÁSTROJ PRO ZVYŠOVÁNÍ FIREMNÍ VÝKONNOSTI a 18. a 25. října vás Hana Kořínková naučí prezentovat své myšlenky a projekty v angličtině na workshopu PREZENTACE V ANGLIČTINĚ ONLINE. Novinek a školení jsme připravili ještě mnohem více a určitě o nich budete z našeho newsletteru vědět.

Kafe, klid a leadership

Objevte praktické kurzy pro manažery, které zlepší váš time management, komunikaci i vedení týmu. Malé skupiny, konkrétní nástroje a výsledky v praxi.

Leadership pro ženy trochu jinak

Leadership pro ženy trochu jinak. Ženská kariéra není žebřík, ale prolézačka. Celodenní kurz pro ženy, které chtějí vést sebe i druhé autenticky, sebevědomě a po vlastní cestě.

🗓 16. 10. 2025 | 📍 Hluboká nad Vltavou | 👩‍🏫 Kateřina Štěpánová

Mistrovství v moderním zákaznickém servisu

Ve workshopu získáte klíčové dovednosti pro péči o zákazníky v digitálním věku. Prozkoumáme trendy a pravidla komunikace a řešení konfliktů. Budete připraveni porozumět a překonávat očekávání moderních zákazníků.„Zákazníci si nezapamatují, co jste řekli nebo udělali....