fbpx
Krásný den všem, já vás srdečně zdravím ze Zámeckého Golf Resortu v Hluboké nad Vltavou, kde, jak mnozí víte, pořádáme většinu našich kurzů, workshopů a školení. Posledním srpnovým dnem uzavřeli letní jazykové programy a tento týden jsme čerstvě zahájili nový studijní rok. A co jsme si pro vás připravili? Od poloviny září budou probíhat víkendové intenzivní kurzy angličtiny a němčiny, které se na přání firemních skupin nebo jednotlivých účastníků mohou termínově přesunout i do pracovního týdne. První teambuildingové setkání pro naše zákaznické firmy odstartovaly 5. a 6. září a další budou probíhat během celého podzimu až do příštího roku. Součástí jejich programu jsou celodenní jazykové kurzy a workshopy na témata Motivace v týmu, Efektivní komunikace, Vyjednávání nebo Interkultura a další. Pokud máte chuť přijet s kolegy na Hlubokou a příjemný pobyt v týmu doplnit vzděláváním, rádi připravíme váš program. Od září také startujeme nový 3. ročník Manažerské akademie pro náročné. Otevíráme ho 15. září workshopem VŠICHNI TU MAKÁME, TAK PROČ PŘI TOM CHUDNEME vedeným Václavem Novákem. 6. října nás Controllingem pro nefinanční manažery provede Ondřej Matyáš CONTROLLING JAKO NÁSTROJ PRO ZVYŠOVÁNÍ FIREMNÍ VÝKONNOSTI a 18. a 25. října vás Hana Kořínková naučí prezentovat své myšlenky a projekty v angličtině na workshopu PREZENTACE V ANGLIČTINĚ ONLINE. Novinek a školení jsme připravili ještě mnohem více a určitě o nich budete z našeho newsletteru vědět.

Letní workshop pro tvůj úspěch. Time management – Jak zvládat důležité věci v klidu.

Připojte se k našemu letnímu workshopu ‘Time management – Jak zvládnout důležité věci v klidu’ a naučte se efektivně řídit svůj čas. Získejte praktické tipy od zkušené lektorky a manažerky Hany Kořínkové. Workshop se koná 25. července 2024 v Knížecím dvoře, Hluboká nad Vltavou. Zaregistrujte se nyní a staňte se mistrem svého času!

Efektivní komunikace v době trvalých změn

Přihlaste se na workshop ‘Efektivní komunikace v náročných situacích’ dne 22. srpna 2024 a naučte se, jak efektivně komunikovat během změn a krizí. Rozvíjejte své dovednosti pro zvládání těžkých rozhovorů.

Mistrovství v moderním zákaznickém servisu – S extra best practice pro letní zastupování

Zúčastněte se workshopu ‘Mistrovství v moderním zákaznickém servisu’ 21. srpna 2024 a naučte se efektivní techniky komunikace a poskytování vynikajícího zákaznického servisu.