fbpx

Workshop Toyota KATA jako skvělý nástroj ke každodennímu zlepšování procesů je dalším unikátním školením Manažerské akademie pro manažery s ambicemi, na který bych tě ráda pozvala.

Kdy a kde?

Workshop se koná v termínu 10. června 2022 v příjemném prostředí Parkhotelu v Hluboké nad Vltavou. Parkování je přímo před hotelem a ranní káva s čerstvým koláčkem je připravena již hodinu před zahájením. V klidu si vyřídíš poštu, naladíš se na téma dne a v 8:30 začínáme.

Pro velký úspěch opakujeme

Díky velkému zájmu tento úspěšný workshop vypisujeme opětovně a v aktualizované verzi. Na základě bohaté zpětné vazby rozšiřujeme praktickou část a materiály. Workshopu se tak mohou zúčastnit i ti, kteří byli již na prvním termínu.

Co od workshopu Toyota Kata můžeš očekávat?

  • Seznámíš se krok po kroku s konceptem Toyota Kata a jak ho implementovat pro zlepšení a koučování do každodenních činností.
  • Porozumíš, kde začít se zlepšováním procesů ve firmě. Ukážeme ti, jak zapojit Kata zlepšení pomocí cyklu řešení problémů PDCA (plánuj, dělej, kontroluj, jednej).
  • Uvědomíš si, jak se lidé učí a rozvíjejí nové dovednosti. Jak je možné změnit staré návyky zavedením nových rutin.
  • Prakticky si ukážeme, jak používat nástroje, jako jsou pracovní listy aktuálních a cílových podmínek, záznamy experimentů a časové listy, k pochopení aktuálního stavu, identifikaci problémů a provádění experimentů proti překážkám.
  • Naučíš se, jak vytvořit rutinu pro zlepšení. Představíme „pět otázek koučování Kata“ a naučíme tě praktiky, jak používat koučovací karty Kata.

V čem je workshop mimořádný?

Toyota Kata je skvělý nástroj pro maximální využití lidského potenciálu ve firmě a díky němu můžete se svými lidmi dosáhnout výjimečných výsledků.
Je opravdu mnoho podkladů a materiálů k teorii metody Toyota Kata, ale o praktické implementaci se toho z nich příliš nedozvíte. Nicméně ta je samozřejmě klíčová a vyzkoušet si ji je nedílnou součástí našeho setkání.
Program připravil a workshop povede zkušený manažer Michal Mildorf, který pracoval jako specialista přímo ve firmě Toyota Motor Europe, kde se systém naučil a následně ho implementoval ve výrobní firmě v Čechách.
Na celodenním workshopu nás provede tím, jak krok po kroku vybudovat organizaci, která je schopna autonomně a rychle reagovat na změny a to díky postupné implementaci systému Toyota KATA. Tento systém udělal z Toyoty jednu z nejprofitabilnějších firem na světě.
Spolupráci jsme navázali díky vřelému doporučení RNDr. Zdeňka Przybyly.

Co aplikace systému Toyota KATA přinesla Michalu Mildorfovi?

“Radost z toho, že z každodenního experimentování získal pocit zadostiučinění a větší smysluplnosti své práce. Systém jednoznačně vede k lepší atmosféře, zápalu pro testování a změnu k lepším operativním, kvalitativním a finančním výsledkům.”

Management, znalosti a praxe
Michal Mildorf

Michal Mildorf

Vystudoval České vysoké učení technické v Praze, přičemž dva roky studoval v zahraničí, rok na Union College a následně rok na Universidad Politécnica de Valencia. Zkušenosti se systémem Toyota KATA načerpal ve firmě Toyota Motor Europe, kde pracoval necelé čtyři roky jako specialista na projektové řízení. Byl zodpovědný za plánování a sledování vývoje a přípravy hromadné výroby naftových motorů nové generace pro trh EU. Zde získal zkušenosti s projektovým řízením založeným na širokém procesu tvorby konsensu v rámci globálních projektových týmů. “Přes 8 let pracoval na několika pozicích ve firmě Continental. Začínal jako manažer nových projektů, následovala pozice manažera kvality a poté působil jako výrobní ředitel segmentu pneumatických sedadlových systémů.” Od roku 2019 je na vedoucí pozici Continental Business System, Vitesco Operations ve společnosti Vitesco Technologies.
Pokud tě program zaujme, přihlášení příliš neodkládej. Vzhledem k zájmu z předchozího termínu je workshop již nyní částečně obsazen.

Novinky vzdělávacího a jazykového centra jazz-com

Objevte novinky z jazykového a vzdělávacího centra jazz-com na Hluboké. Připravili jsme pro vás podzimní jazykové kurzy angličtiny a němčiny, teambuildingy a Manažerskou akademii. Přihlaste se nyní!

Staň se mistrem moderního zákaznického servisu.

Zlepšete své dovednosti v zákaznickém servisu na workshopu “Mistrovství v moderním zákaznickém servisu” 19. září 2024 v Knížecím dvoře, Hluboká nad Vltavou. Naučte se, jak zvládat každou situaci s klidem a sebevědomím, a překvapte své zákazníky profesionálním přístupem.

Příběhy – tvůj klíč k mistrovství v jazyce

Zlepši svou jazykovou úroveň čtením příběhů v angličtině, španělštině nebo francouzštině. Objev zjednodušenou četbu a efektivní metody učení s našimi tipy a radami. Ideální pro začátečníky i pokročilé. Vyzkoušeno na našich studentech!