fbpx

„Dnes je stále, stejně jako dříve, klíčem k úspěchu nejen to, co prodáváte, ale také to, jak podporujete své zákazníky.“, řekla mi s úsměvem Jana Streichsbierová při našem prvním setkání u letní kávy. Neplánovaně pod slunečníkem na parkovišti. Sice nám neotevřeli kavárnu, o to však zajímavější byla diskuze s dámou, která strávila 18 let mimo ČR, a vedle několika světových jazyků získala neocenitelné zkušenosti v oblasti péče o zákazníka.

Moderní mistrovství

Překvapil mě pohled Jany na komunikaci, nebo vlastně spolupráci se zákazníkem, stejně jako její nadšení pro customer service. A výsledkem je, že tě dnes s potěšením mohu pozvat na exkluzivní workshop „Mistrovství moderního zákaznického servisu“. Lektorka ti otevře dveře k nejnovějším trendům ve spojení s osvědčenými postupy v oblasti zákaznického servisu.

Workshop „Mistrovství moderního zákaznického servisu“ 28.3. 2024, v malebném hotelu Podhrad, v centru Hluboké nad Vltavou.

Uplatni aktuální trendy a překonávej očekávání zákazníků.

  • Ve workshopu získáš díky praktickému tréninku klíčové dovednosti pro péči o zákazníky v digitálním věku.
  • Prozkoumáme společně trendy a pravidla komunikace a řešení konfliktů.
  • Budeš připraven porozumět a překonávat očekávání moderních zákazníků.
  • A samozřejmě načerpáš zkušenosti z praktických tréninků a modelových rozhovorů pro reálné situace.

Co se naučíš?

Rozpoznat, kdo je moderní a kdo konzervativní zákazník a jaké jsou jeho očekávání a preference vůči zákaznickému servisu.

Pochopit současné trendy a jak tyto trendy ovlivňují zákaznickou zkušenost (CX) ve tvém odvětví.

Zvýšit efektivitu tvého týmu zákaznického servisu, zdokonalit dovednosti v oblasti empatie, time & task managementu, technické připravenosti a mnoho dalšího.

Zvládnout komunikaci a práci se sebevědomím, a včetně sebevědomé komunikace v obtížných situacích.

konference Management, znalosti a praxe

Proč se zúčastnit?

Tento workshop probíhá tak, aby poskytl konkrétní, použitelné nástroje a techniky pro zlepšení tvého nebo vašeho zákaznického servisu a zákaznické zkušenosti. Ať už jsi na vedoucí pozici, členem týmu zákaznického servisu, nebo jen hledáš způsoby, jak zlepšit interakci s tvými / vašimi klienty, toto školení ti nabídne cenné insighty a praktické dovednosti.

Pro koho je workshop určen.

Workshop je ideální pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, týmy poskytující zákaznickou podporu, obchodníky, vedoucí týmů a manažery zákaznického servisu, kteří chtějí vybudovat a vést skvělý tým v oblasti zákaznického servisu.

Využij se svými kolegy této příležitosti zdokonalit se v umění zákaznického servisu a posuň svou komunikaci, nejen se zákazníky, na novou úroveň. Počet míst je omezen, zaregistruj se již dnes a můžeš se těšit i na jarní Hlubokou.

Těšíme se na setkání a společný růst v oblasti zákaznického servisu.

Zvládni vyjednávání s klidem a sebevědomím

Naučte se efektivně vyjednávat i v obtížných situacích s naším praktickým workshopem. Získejte sebevědomí, klid a techniky, které vám pomohou dosáhnout win-win řešení. Přihlaste se ještě dnes

Kouzlo úspěchu celodenních kurzů angličtiny

K tomu, abych se s tebou dnes podělila o další zkušenost a třeba ti i pomohla v rozhodování, mě přivedl úspěch našich mladých angličtinářů. I přesto, že s námi mají angličtinu jen jednu sobotu v měsíci, dokázali se připravit s našimi lektorkami na poměrně náročné...

Co přinesl naprosto výjimečný workshop vedený naším nejlepším krizovým manažerem, Václavem Novákem

Zjistěte, jak probíhal exkluzivní workshop vedený Václavem Novákem na téma strategického řízení v byznysu. Přinášíme vám klíčové myšlenky a doporučení pro úspěch v roce 2024.