Co dalšího je na programu workshopu?
Prověříte fungování HR v kontextu celé firmy. Projdete životní cyklus zaměstnance, zjistíte, jak funguje byznys, proč jsou kromě KPI důležité hodnoty a firemní kultura a jak do práce s lidmi zapojit manažery. Získáte návod, jak propojit svět HR s byznysem vaší firmy. Zjistíte, jakou zvolit strategii a jak si nastavit cíle, abyste byli úspěšní a zaměstnanci spokojení. Propojíme to, co už znáte, s procesním přístupem. Jednoduše, srozumitelně, prakticky.Praktický nácvik a plán realizace
Manuál HR 4.0 / I. je základním modulem, ve kterém ukotvíme roli HR v byznysu nové doby. V navazujících jednodenních workshopech se budeme věnovat vždy dvěma HR tématům do hloubky. Bude prostor na praktický nácvik a plán realizace ve Vaší firmě. Absolvent kteréhokoliv workshopu z řady HR se může přihlásit na pravidelná setkávání s kolegy v rámci HR Meetings.

Kateřina Decknerová
Pokud tě program zaujal, vyplň a pošli svou přihlášku na našem webu.
Workshop se koná 29. července v Parkhotelu v Hluboké nad Vltavou v rámci Manažerské akademie, kterou jsme pod názvem „Příprava firmy na období krize a změn“, připravili ve spolupráci s panem Václavem Novákem, jedním z nejúspěšnějších krizových manažerů a investorů nadnárodního významu.
“Nedává smysl najímat chytré lidi a říkat jim, co mají dělat. Najímáme chytré lidi, aby oni řekli nám, co máme dělat.”
Steve Jobs