fbpx
„Mít přehled, s jistotou se pohybovat v číslech a rozumět finančním údajům ve firmě je klíčovou výbavou každého vedoucího, šéfa nebo manažera, ať už má ekonomické vzdělání nebo ne.“
„Být připraven je nejdůležitější předpoklad úspěchu.“
Henry Ford

A určitě se společně s tebou i Henrym Fordem shodneme v tom, že je to dovednost, která může firmu nebo její část vyšvihnout i v dobách nepohody.

Workshop Controlling pro nefinanční manažery

Proto jsme se rozhodli opět zařadit do podzimní Manažerské akademie úspěšný workshop „Controlling jako nástroj pro zvyšování firemní výkonnosti“, na který tě zveme společně s přednášejícím Ondřejem Matyášem.

Program workshopu jsme díky feedbacku opět obohatili o další případovky a tolik ceněné tipy a triky. Pomohou ti rychleji najít správné řešení a usnadní lepší orientaci v praxi bez hledání v dokumentech a v knihách. Doba rychlých změn už nám asi zůstane, a proto je dobrá orientace v „číslech firmy“ klíčová pro každého, kdo se podílí na řízení firmy nebo její části, byť je HR, logistik, nebo šéf výzkumu.
Workshop se koná

6. října 2023 v Parkhotelu v Hluboké nad Vltavou a vedle zkušeností ověřených praxí, určitě oceníš příjemnou atmosféru setkání a skvělou kuchyni.

Díky workshopu:

  • se budeš lépe orientovat v účetních technikách a postupech,
  • získáš větší jistotu při čtení reportů a přehled o tom, co máš požadovat popř. očekávat, aby v něm bylo,
  • ujistíš se, které informace jsou pro firmu nebo tvůj tým klíčové,
  • lépe si budeš umět “zajít” na přípravu i analýzu reportů,
  • načerpáš praktické rady a tipy, jak řešit konkrétní situace a případy.

Příklady z praxe

S Ondřejem Matyášem se budeme věnovat tomu, jaké všechny nástroje, přístupy a pohledy na firemní výkonnost controlling nabízí. Dostaneš praktický návod, jak si vybrat ty správné nástroje pro sebe, aby ses orientoval/a ve „firemních číslech“ a měl/a tak finanční výkonnost svého oddělení nebo firmy pod kontrolou. Díky tomu budou všichni ve firmě lépe vědět, jaké jsou jejich úkoly a priority.

Tipy a triky

Díky bohaté zpětné vazbě z předchozích workshopů zařazujeme do programu více příkladů z praxe a více tipů a triků, které nám usnadní se rychleji zorientovat v praxi a odpustit si dlouhé hledání řešení.

Komu je workshop určen?

Program setkání není nastaven prvotně pro finanční manažery. Je určen manažerům jako uživatelům controllingových informací. Pro zkušené pak může být přínosem osvěžení si některých informací, ověření si používaných postupů a nástrojů a diskuze s kolegy z jiných společností.

“Každá lidská činnost se nakonec musí nějak projevit v číslech.“ 
Tomáš Baťa

Finanční ředitel České filharmonie v osobě zkušeného lektora

Ing. Ondřej H. Matyáš, Ph.D.

Ing. Ondřej H. Matyáš, Ph.D.

má dlouholeté zkušenosti s implementací controllingu v organizacích různého typu. Pracoval jako konzultant v oblasti business intelligence, dnes je finančním ředitelem České filharmonie, členem katedry manažerského účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze a České asociace pro finanční řízení, jako lektor působí v Komoře auditorů ČR i dalších profesních vzdělávacích institucích. Zaměřuje se na oblasti řízení finanční výkonnosti a strategického řízení.

Rozhodování v klíčových okamžicích

Controlling je nástroj pro rozhodování a řízení a patří k základní výbavě dobrého manažera. Pomáhá nám se rozhodovat v klíčových okamžicích našeho týmu, celé firmy, stejně jako v důležitých okamžicích soukromého života. Zajisti si svou připravenost třeba díky tomuto setkání.

Letní workshop pro tvůj úspěch. Time management – Jak zvládat důležité věci v klidu.

Připojte se k našemu letnímu workshopu ‘Time management – Jak zvládnout důležité věci v klidu’ a naučte se efektivně řídit svůj čas. Získejte praktické tipy od zkušené lektorky a manažerky Hany Kořínkové. Workshop se koná 25. července 2024 v Knížecím dvoře, Hluboká nad Vltavou. Zaregistrujte se nyní a staňte se mistrem svého času!

Efektivní komunikace v době trvalých změn

Přihlaste se na workshop ‘Efektivní komunikace v náročných situacích’ dne 22. srpna 2024 a naučte se, jak efektivně komunikovat během změn a krizí. Rozvíjejte své dovednosti pro zvládání těžkých rozhovorů.

Mistrovství v moderním zákaznickém servisu – S extra best practice pro letní zastupování

Zúčastněte se workshopu ‘Mistrovství v moderním zákaznickém servisu’ 21. srpna 2024 a naučte se efektivní techniky komunikace a poskytování vynikajícího zákaznického servisu.