“Co nemůžeme změřit, nemůžeme zlepšit. A v krizi dvojnásob.” je úspěšný workshop Manažerské akademie, který jsme rozšířili o další případové studie, a na který tě zvu.
Workshop se koná 26. listopadu v Parkhotelu v Hluboké nad Vltavou a vedle načerpání zkušeností ověřených praxí. Určitě oceníš i živou diskuzi a barevnou náladu hlubockého parku.
I tentokrát workshop sestavil a povede dlouholetý a zkušený manažer vedení výrobních i nevýrobních společností Ing. Jiří Paštika. V minulosti úzce spolupracoval s panem Václavem Novákem a v sérii workshopů na něj v mnohém ohledu obsahově navazuje.
Proč workshop na toto téma
Pokud něco nemůžeme změřit, těžko se nám určuje, jaká je startovní pozice, kde je cíl a jakými prostředky se k němu můžeme úspěšně dopracovat. Je samozřejmé, že bez systémů měření, sestavování reportů a jejich vyhodnocování se dnes neobejde žádná firma. Nicméně současná doba dynamických změn stále drsněji prověřuje, zda jsou systémy dobře nastavené, zda fungují a zda dokážou reagovat na aktuální situaci. Ať již jde o období ekonomické nejistoty nebo se zásadně něco mění v rámci jedné firmy.
Jaký nás čeká program
V aktuálním workshopu se po stránce manažerského řemesla budeme věnovat tomu, jak dobře připravit, zavést, řídit a zdokonalovat systém finančního zprůhlednění firmy. Co je v něm důležité a jak u spolupracovníků stanovovat cíle, kontrolovat jejich plnění a jak je motivovat. Aktuální program workshopu vychází z bohatých zkušeností pana Jiřího Paštiky a jeho jednotlivé body rád přizpůsobí nejdůležitějším tématům účastníků.
Co se tentokrát se podařilo?
Jedno z velkých a kalorických témat jsme dostali od účastníků v předstihu již nyní před workshopem. Pan Paštika mu bude ve svém workshopu věnovat první blok a v každém z dalších bloků pak převede obecně platné principy na konkrétních příkladech z praxe.
Jak zní zmíněné šťavnaté téma?
„Aktuálně v naší firmě řešíme, jak úkolově motivovat dělníky ve výrobě (kontrolory, přípraváře, svářeče a pracovníky kompletace). Naše výroba je velmi rozmanitá a pevně věříme, že by nám pan Paštika dokázal poradit, jak systém úkolové mzdy připravit a aplikovat ho do provozu.
Cílem naší firmy je zrychlovat výrobní časy našich výrobků a o uspořený čas, tedy úspory, se podělit se spolupracovníky.“
Co se skrývá pod názvem Manažerské akademie
Myšlenka Manažerské akademie, tedy ucelené série workshopů pro manažery s ambicemi, padla již na začátku spolupráce s panem Václavem Novákem. Na základě nebývale velkého zájmu o workshopy jsme si ověřili, že školení manažerského řemesla osobnostmi z firemní praxe je to, co začínající i zkušení manažeři skutečně chtějí a potřebují.
Stejně tak všichni ocení, když workshopy reagují na nejaktuálnější témata v daném období. Zároveň jsme chtěli, aby účastníci díky workshopům získali znalosti a dovednosti, které uplatní v nadnárodních společnostech.
Manažerské řemeslo
Rozhodli jsme vytvořit moderní manažerskou akademii a rozšířit tak sérii workshopů vedenou panem Novákem o další školení a tréninky. Ty se budou více do hloubky věnovat jednotlivým manažerským řemeslům.
Rozšiřující workshopy jsou zároveň návodem, co vše má manažer obsáhnout, aby se v daném tématu orientoval. Aby mohl posoudit, zda se mu bude věnovat více do hloubky, nebo ho bude řídit a kontrolovat. Po absolvování série workshopů bude manažer vybaven nejen pro lepší zvládnutí daného tématu, ale i pro řízení týmu nebo celé společnosti.
Příprava firem na období období změn.
Každé ze setkání aktuální série je nabité zkušenostmi a osvědčenými postupy z nejdůležitějších oblastí výrobní i nevýrobní praxe. Jsou tak inspirací i návodem pro vedoucí manažery, kteří chtějí se svým týmem dobře nastavit firmu nebo její část ať už pro období krize, tak pro období jakýchkoliv změn, které přicházejí v moderní době stále rychleji.