Akční plán pro HR v krizi
Intenzivní jednodenní trénink pro HR generalisty, HR business partnery a juniorní HR manažery ve výrobních firmách.O čem to je


- Zjistíte, že ze všeho nejdříve potřebujete od šéfa vědět, jaký má plán, co očekává od vás a co to znamená pro zaměstnance.
- Odnesete si strukturovanou přípravu na setkání se šéfem a s manažery.
- Ujasníte si, co je třeba udělat, aby manažeři a vedoucí měli správné a jednotné informace, které budou předávat a aby byly stále aktuální.
- Připravíte si vlastní akční plán, který můžete hned začít realizovat.
- Pomůžete firmě uspět v náročné situaci, když budete vědět, jak si udržet zaměstnance, jak na propouštění a jak jednat s odbory a institucemi.
Veškeré workshopy manažerské akademie, které připravujeme v přímé spolupráci s panem Václavem Novákem, vycházejí z aktuálního dění ve společnosti a ve světě obchodu. Období krize a změn je již zde a kromě stanovení nových cílů a nové strategie firmy klade velké nároky na personální změny, na změny zaběhnutých HR postupů a také na pravidelnou a jasnou komunikaci těchto změn.
“Krize je produktivní stav.”
Max Frisch
Příprava firmy na období krize a změn
Proto jsme oslovili zkušenou HR manažerku Kateřinu Decknerovou, která připravila program workshopu jako návod, ve kterém vás krok po kroku provede všemi důležitými oblastmi a základními pravidly, abyste si mohli zpracovat svůj vlastní akční plán a rovnou ho mohli začít realizovat. V každém bloku počítáme s prostorem, který bude vyhrazen řešení příkladů z praxe a odpovědím na vaše konkrétní dotazy.
Lektor
Kateřina Decknerová

PROGRAM KOMUNIKACE HR V KRIZI
Připravujeme další termín
Co chce šéf?
Musím zjistit, jaké bude další směřování firmy, jaký plán má šéf, co očekává od HR, a jaký to bude mít dopad na zaměstnance (změní se jejich práce, kvalifikace, budou propuštěni?)
Společná písemná příprava otázek na schůzku s nadřízeným
Role play – praktický nácvik rozhovoru – jak začnu, na co se zeptám, jak zakončím schůzku, jak budu argumentovat
Zpětná vazba, dotazy, ujasnění
Jak tomu rozumí management?
Už vím, co chce šéf, musím zjistit, jak tomu rozumí manažeři, co očekávají od HR, a jak uvažují o dopadech na zaměstnance
Společná písemná příprava na setkání s manažery
Role play – praktický nácvik moderovaného setkání s manažery, zaměření na společné pochopení cíle a úkolů, důraz na to, aby všichni mluvili stejně směrem k zaměstnancům a zároveň konzultovali jejich dotazy s HR
Zpětná vazba, dotazy, ujasnění
Jak si udržet zaměstnance?
V případě, že firma bojuje s poklesem výroby, existují možnosti, jak si udržet šikovné zaměstnance
Smlouvy na dobu určitou, zkrácené úvazky, dovolená Vládní program Antivirus tzv. Kurzarbeit – jak funguje a jak požádat o dotaci Konto pracovní doby – co to je a jak ho zavést ve firmě
Jak na propouštění zaměstnanců?
V případě, že je skutečně nutné propustit některé zaměstnance, je potřeba udělat to právně a lidsky správně
Jak dát správně výpověď a kdy to není možné Jak správně provést organizační změnu ve firmě Jak na hromadné propouštění (jednání s odbory a Úřadem práce) Role play – praktický nácvik propouštěcího pohovoru se zaměstnancem (role nadřízeného a personalisty)
Jsme připraveni vám poskytnout individuální konzultace pro řešení konkrétních otázek a problémů dle dohody.
Připravujeme pro vás v rámci projektu HR meetings speciální Mastermind skupinu k řešení konkrétních problémů, výměně zkušeností a sdílení dobré praxe.
Komunikace HR v krizi
Workshop „Komunikace HR v krizi“ nepřímo navazuje na workshop „Akční plán HR v krizi“ a pomůže řešit komunikaci v náročných situacích.- Ujasníte si, jak dobře nastavit komunikaci v době, kdy dostáváte mnoho otázek, na které neznáte odpovědi.
- Získáte jistotu ve vedení nepříjemných pohovorů.
- Zvládnete základy externí krizové komunikace.
- Odnesete si tipy pro vlastní přežití náročných situací.
CENA WORKSHOPU
Workshop „Komunikace HR v krizi“ nepřímo navazuje na workshop „Akční plán HR v krizi“ a pomůže řešit komunikaci v náročných situacích.
- Ujasníte si, jak dobře nastavit komunikaci v době, kdy dostáváte mnoho otázek, na které neznáte odpovědi.
- Získáte jistotu ve vedení nepříjemných pohovorů.
- Zvládnete základy externí krizové komunikace.
- Odnesete si tipy pro vlastní přežití náročných situací.
