fbpx
K nejnáročnějším úkolům vedení společností rozhodně patří nastavení motivačních kriterií, kterým rozumí majitelé, management i zaměstnanci.

„A samozřejmě musí být nastavena dopředně,” dodává Jan Hušek, který se o důležitosti spojení strategie a motivace ve firmách rozhovořil při našem setkání v příjemném prostředí Avionu v pražských Holešovicích.

Jan Hušek

Se svým týmem se podílel na nastavení řízených procesů v rámci Business Inteligence i v tak úspěšných společnostech jako je firma Linet ve Slaném nebo Budějovický Budvar, stejně jako ve více než stovce dalších významných společností. Vedle vývoje systémů a své pozice výkonného ředitele společnosti Inekon Systems se intenzivně angažuje na vysokých školách VŠE a ČVUT a vede výuku i na dalších univerzitách v ČR i v zahraničí.

Zajímavá přednáška

Jeho profesní zkušenosti a poutavé přednášky, při nichž živě komunikuje s publikem, oceňují každoročně přední zástupci firem na konferenci Business Navigation days a mě velmi těší, že za námi jako přednášející zavítá na letošní 6. ročník Konference firemního vzdělávání jazz-com, který se koná již 18. května 2018 v Hluboké nad Vltavou.

Dělat správné věci, je věc strategie, dělat věci správě je věc taktiky

“Ona totiž dobře zvolená KPI (klíčové ukazatele výkonnosti), pokud je na ně vázaná významná část odměn, může firmu posunout hodně dopředu a naopak jejich špatná volba a špatná komunikace může firmu zásadně poškodit nebo dokonce zničit,” vysvětloval se zapálením Jan Hušek. “I proto považuji za velmi důležité, abychom jako firma spolupracovali s univerzitami a umožnili studentům, aby si sestavili a modelovali ucelený business plán, který se propojí se simulátorem a mohli si bez rizika zkusit, zda dokáží vést úspěšně firmu, nebo je třeba na sobě zapracovat, aby se té budoucí reálné firmě vedlo na trhu dobře.

Přihlásit na konferenci se můžete již nyní zde

Přijeďte 18. května 2018 na Hlubokou na Konferenci firemního vzdělávání a získejte tak odpověď na otázky, kam směřovat svůj osobní rozvoj a růst a tím i rozvoj ve vaší společnosti. V úzké návaznosti na toto téma strategie vystoupí na konferenci 2018 Hana Kořínková, vedoucí Operational Excellence a Customer Journeys E.ON, která nám sdělí, co vše může posnídat firemní kultura a jaká je cesta k transformaci kultury v tradiční energetické společnosti. Připomeňme si její přednášku krátkou video pozvánkou.

Přijeďte se setkat s těmi nejlepšími na konferenci Trendy firemního vzdělávání ve třetím tisíciletí 18. května 2018 v Parkhotelu v Hluboké nad Vltavou.

Přeji krásné, ač mrazivé dny se šálkem něčeho na zahřátí nebo s úžasným zážitkem z jízdy po ranním manšestru.

MANAŽERSKÁ AKADEMIE

Workshopy pro manažery s ambicemi

Podívejte se aktuální program >>

MISTROVSTVÍ V MODERNÍM ZÁKAZNICKÉM SERVISU

MISTROVSTVÍ V MODERNÍM ZÁKAZNICKÉM SERVISU

Získejte praktické dovednosti pro excelentní zákaznický servis v digitálním věku. Naučte se moderní trendy, komunikační strategie a řešení konfliktů, abyste překonali očekávání vašich zákazníků. Workshop proběhne 27. února v Hluboké nad Vltavou