Personální management pro top manažery
Přímá cesta k robustnímu HRPraktický workshop o lidských zdrojích pro jednatele, manažery a vedoucí. Získáte konkrétní návod, jak vybudovat robustní HR. Zjistíte, na co se zaměřit, a jak nastavit cíle, abyste byli úspěšní, vaši zaměstnanci spokojení a firma prosperovala.
Termín:
2022
Místo:
Parkhotel Hluboká nad Vltavou
Lektor:
Kateřina Decknerová
Prozkoumáte fungování HR v kontextu celé firmy. Otestujete životní cyklus zaměstnance ve vaší organizaci a zjistíte, na co se zaměřit. Dozvíte se, proč je kromě KPI důležitá vize a hodnoty, jak do práce s lidmi zapojit manažery a jak může k úspěchu přispět HR.
Získáte konkrétní návod, jak vybudovat robustní HR. Zjistíte, na co se zaměřit a jak nastavit cíle, abyste byli úspěšní, vaši zaměstnanci spokojení a firma vydělávala.
Vyjdeme z toho, co už znáte, přidáme nový úhel pohledu a praktický návod, jak směřovat HR k maximální efektivitě. Jednoduše. Srozumitelně. Prakticky.
Veškeré workshopy manažerské akademie, které připravujeme v přímé spolupráci s panem Václavem Novákem, vycházejí z aktuálního dění ve společnosti a ve světě obchodu, které se nyní rychle mění. Je třeba svižně nastavovat nové cíle a správné strategie, ale také je správně komunikovat, aby jim všichni rozuměli. Pro vedení firem i pro všechny zaměstnance hraje HR v tomto procesu klíčovou roli.
Proto jsme oslovili zkušenou HR manažerku Kateřinu Decknerovou, která připravila program workshopu jako návod, díky kterému snáze nastavíte nebo podpoříte partnerství HR a top managementu. V každém bloku počítáme s prostorem pro řešení příkladů z praxe a odpovědi na konkrétní dotazy.

Lektor
Kateřina Decknerová

Kateřina je absolventkou oboru Řízení v tržním prostředí na Open University a certifikovaným koučem (EMCC / ICF). Po desetiletém působení v zahraničí se věnovala řízení nových projektů v automotive. 12 let vedla personální oddělení ve výrobních firmách v oborech automotive, elektrotechnika a strojírenství a získala řadu profesních ocenění za realizované projekty.
V současnosti se personalistice věnuje v roli mentora zejména ve výrobních firmách a kloubí procesní přístup s koučovacími principy při vedení lidí. Používá zdravý selský rozum a srozumitelný jazyk. Její nově objevenou vášní je vizuální myšlení, které přirozeně prolíná všemi svými aktivitami.
Je autorkou konceptů Manuál šéfa 4.0 a Manuál personalisty 4.0.
Pracuje, přednáší, školí, tvoří, vaří a celoročně plave ve volné přírodě.
„Trvalou konkurenční výhodou a nejlepším firemním benefitem je skvělý šéf.“
Studenti na kurzech Kateřiny oceňují:
- komplexní a odborný vhled školitelky
- dovednost propojit odborný výklad s každodenní realitou
- osvěžující absenci Power Pointu

PROGRAM
Blok č. 1
08:30 – 10:00
HR jako pěšák
HR
HR – k čemu je dobré a jak může být lepší – rychlý test životního cyklu zaměstnance – účinná KPI a jak na ně – náklady versus efektivita
Blok č. 2
10:15 – 11:45
HR jako stratég
PARTNEŘI V BYZNYSU
HR a manažerský tým – jaká je jejich role a jak je propojit – PDCA princip v HR – jak definovat HR projekty (příklady best practices)
Polední pauza
11:45 – 12:30
Blok č. 3
12:30 – 14:00
Pevné základy
ORGANIZAČNÍ STRUKTURA
– k čemu je dobrá a co z ní vyčtu. Mapování zaměstnanců aneb potenciál firmy v jednom grafu (představení nového produktu k řízení nástupnictví a klíčových pozic ve firmě)
Blok č. 4
14:15 – 15:45
Funkční střecha
VIZE, HODNOTY A FIREMNÍ KULTURA
aneb Proč? Jak? Co? Jak vytvořit vizi, jak definovat firemní hodnoty a jak to souvisí s byznysem
CENA:
4 700 Kč bez DPH
Jsme připraveni vám poskytnout individuální konzultace pro řešení konkrétních otázek a problémů dle dohody.
8. ročník
konference Management, znalosti a praxe
Co vše musí zvládnout manažer v období krize a změn
23. října 2020
Parkhotel Hluboká nad Vltavou
.
Manažerská akademie
Workshopy pro manažery v období krize a změnŘešení krizových situací ve firmě a s nimi spojené změny a opatření, která mohou zásadně ovlivnit pozici firmy na trhu.