fbpx

Mistrovství v moderním zákaznickém servisu

Uplatněte aktuální trendy a překonávejte očekávání zákazníků.

Ve workshopu získáte klíčové dovednosti pro péči o zákazníky v digitálním věku. Prozkoumáme trendy a pravidla komunikace a řešení konfliktů. Budete připraveni porozumět a překonávat očekávání moderních zákazníků.

Program workshopu

Zákazníci si nezapamatují, co jste řekli nebo udělali. Zapamatují si, jak se cítili během vaší interakce.

Maya Angelou

Termín:

27. února 2025

Místo:

Hotel Podhrad, Hluboká nad Vltavou

Workshop vede:

Jana Streichsbierová

Velikost skupiny:

6 – 10 účastníků

Co se naučíte

  • Reagovat na potřeby zákazníků: Pochopíte, co dnes zákazníci očekávají, a jak se přizpůsobit jejich požadavkům.
  • Komunikovat s přehledem: Získáte dovednosti, které vám pomohou zvládnout rozhovory se zákazníky snadno a profesionálně.
  • Řešit konflikty v klidu: Naučíte se, jak se vypořádat s nepříjemnými situacemi a konfliktními zákazníky bez stresu.
  • Zvládat změny: Pochopíte, jak se lépe přizpůsobit novým trendům a situacím na trhu.
  • Používat dovednosti v praxi: Všechno, co se naučíte, si vyzkoušíte na konkrétních příkladech a situacích.

Pro koho

Workshop je určen pro všechny profesionály a týmy, kteří mají přímý kontakt se zákazníky nebo se zabývají poskytováním zákaznické podpory a služeb. Získané zkušenosti a techniky v praxi ocení také obchodníci, vedoucí týmů a manažeři zákaznického servisu, kteří chtějí vybudovat a vést skvělý tým v oblasti zákaznického servisu.

Co si odnesete

  • Hlubší porozumění moderním trendům a preferencím v oblasti zákaznického servisu, což vám umožní lépe porozumět potřebám a očekáváním zákazníků v dnešní digitální éře.
  • Zlepšíte své komunikační dovednosti, které vám umožní efektivnější interakci s různými typy zákazníků a lépe porozumět jejich potřebám.
  • Osvojíte si praktické nástroje a strategie pro řešení konfliktních situací a problémů s klienty, které vám pomohou lépe zacházet s náročnými situacemi a udržet pozitivní vztahy se zákazníky.
  • Zkušenosti z praktického tréninku a simulací, které vám umožní přetvořit získané znalosti a dovednosti do každodenní praxe a lépe se připravit na reálné situace ve své práci.
  • Schopnost adaptovat se na měnící se potřeby a očekávání zákazníků s důrazem na excelenci a konkurenceschopnost, což vám umožní udržet si konkurenční výhodu a dosahovat dlouhodobého úspěchu ve své profesionální dráze.
konference 2025

program

08:30 – 10:00

1. blok

10:15 – 11:45

2. blok

11:45 – 12:45

polední pauza

12:45 – 14:15

3. blok

14:30 – 16:00

4. blok

Hlavní téma kurzu: Zákaznický servis v B2B prostředí

Obsah:

Současné trendy zákaznického servisu

  • Moderní B2B zákazník: kdo je “moderní zákazník”, co očekává od zákaznického servisu a jaké jsou jeho preference
  • Postavení a důležitost týmu ZS ve firmě
  • CX (Zákaznická zkušenost) v B2B prostředí

Základní dovednosti pro zákaznický servis

  • Empatie a správné vnitřní nastavení
  • Time & Task management
  • Delegovat nebo ne?
  • Technická připravenost, znalost produktů a odvětví, hodnotové nastavení
  • Týmová spolupráce vs. rozhodovací schopnost jednotlivců
  • Zvládání stresu a prevence syndromu vyhoření

Komunikace

  • Práce se sebevědomím a pozitivním nastavením
  • Sebevědomá komunikace v cizích jazycích, dle přání možné v AJ
  • Jak si udržet vlastní hranice
  • Nepříjemné situace, nepřiměřené reakce
  • Praktický nácvik dle vlastních situací

Největší výzvy práce zákaznického servisu

  • Témata otevřená během dne budeme ve skupině diskutovat v bezpečném prostředí řízené master mind skupiny.
  • Sdílení vlastních zkušeností, návrhy, best practice

REFERENCE

Jana-Streichsbierová

„Lektorka Jana Streichsbierová přesvědčila profesními zkušenostmi na vysoké úrovni. Rovněž v úvodních jednání o náplni kurzu byla paní Jana nápomocná odborným vhledem a schopností propojit zkušenosti v oblasti práce se zákazníkem, koučování a vedení školení.

Spolupráci se školitelkou Janou Streichsbierovou mohu doporučit každé firmě, jejíž zaměstnanci jsou v kontaktu se zákazníkem, ať už telefonicky, emailem nebo osobně. Tento typ práce je obvykle velmi stresující a psychicky náročný. Školení, které poskytuje pomůže zaměstnancům lépe si organizovat práci, připravit se na psychickou nepohodu a samozřejmě zvládat práci i po odborné stránce zase o něco lépe.”

Alena Kratochvílová
HR L&D, Schwan Cosmetics

O workshopu napsali

Workshop byl pro mě velkým přínosem! Naučila jsem se efektivně komunikovat se zákazníky i v náročných situacích. Díky praktickým ukázkám a interaktivním cvičením jsem si uvědomila, jak velký vliv má správný přístup na spokojenost zákazníka. Už nyní vidím pozitivní změny v práci našeho týmu!

Anna N.

Skvělá atmosféra, profesionální vedení a mnoho praktických rad. Diskuse k tématu byly účelné a přinesly mi nové pohledy na efektivní zvládání zákaznického servisu. Doporučuji všem!
Jan D.

Nejlepší školení, jaké jsem kdy absolvovala! Program byl skvěle strukturovaný a zahrnoval vše od teorie až po praktické příklady. Díky tomu jsem si mohla nové dovednosti ihned vyzkoušet. Věřím, že to, co jsem se naučila, mi pomůže lépe porozumět potřebám našich zákazníků a zlepšit jejich celkový zážitek.

Aneta S.

Spolupracujeme

BONUSOVÁ NABÍDKA

Nabízíme individuální online bonusový koučink s podrobnou zpětnou vazbou a doporučení pro každého účastníka, v rozsahu 30 minut.

Workshop vede

Jana Streichsbierová

Jana Streichsbierová

Celý svůj život jsem byla v přímém kontaktu se zákazníkem. V turismu, v chemickém, potravinářském nebo kosmetickém průmyslu, ale i v náročném světě automotive. Prošla jsem zákaznickými centry jako řadový zaměstnanec, team leader i manažerka a pracovala pro české i mezinárodní organizace. Během 18 let mimo ČR jsem se naučila nejen několik světových jazyků, ale také vyzkoušela komunikaci s mnoha různými kulturami. 

Moje zkušenosti se společně s vášní pro zlepšování zákaznického servisu, staly základním kamenem pro můj projekt Customo. Zajišťuji komplexní školení pro týmy zákaznického servisu ve velkých firmách a malým a rostoucím projektům pomáhám nastavovat funkční zákaznické procesy.

Cena:

6 900 CZK bez DPH

Přihláška