fbpx

VYJEDNÁVÁNÍ V ANGLIČTINĚ

MODUL 1

Naučíte se naslouchat, vybírat si své cíle a soustředit se na jejich dosažení

Modul 2

Příprava vyjednávání

Zvládnete důležitou přípravu před vyjednáváním.

Profesní angličtina

Zvýšíte svou jistotu prezentace skvělou profesní angličtinou.

Techniky vyjednávání

Ovládnete techniky vyjednávání a získáte sebevědomí.

Pozitivní atmosféra

Dokážete utvářet kvalitní a dlouhodobý vztah s obchodním partnerem.

  • Je jednoznačně prokázáno, že vyjednávání, stejně jako.
    prezentaci, je třeba trénovat v cizím jazyce. Tedy obě.
    dovednosti – cizí jazyk a vyjednávání jako celek.
  • Naučíte se přesvědčivě představit a získat pro své projekty a produkty partnera v jednání.
  • Osvojíte si dovednost vystupovat před svými klienty/partnery sebevědomě, přesvědčivě a působivě.
  • Naučíte se poslouchat, volit své cíle a zaměřit se na jejich dosažení.
  • Rozvinete svou dovednost empaticky vnímat a zpracovávat potřeby zákazníka.
  • Procvičíte si techniky jednání s obchodními (i komplikovanými) partnery.
  • Naučíte se uplatňovat takové myšlenkové strategie, které vedou úspěšně k cíli.

VYJEDNÁVÁNÍ V ANGLIČTINĚ

MODUL 2

Objevíte strukturu argumentace a díky ní zvládnete jakoukoli diskuzi

Objednejte

Co se naučíte

  • Procvičíte si techniky jednání s obchodními (i komplikovanými) partnery.
  • Budete umět spolehlivě rozpoznávat prodejní signály zákazníka / partnera.
  • Cenu budete vnímat jen jako jeden z rysů produktu a dokážete o ní sebevědomě vyjednávat.
  • Získáte sebejistotu při uzavírání obchodu / ujednání se zákazníkem / partnerem včetně jednání o ceně.
  • Zvládnete řešení složitých situací se zákazníkem / partnerem se zaměřením na reklamaci a stížnosti.
  • Osvojíte si způsob, jak zvládat námitky klienta a k reklamaci přistupovat jako k šanci pro posílení vztahů se zákazníkem / partnerem.

Cíl:

  • Účastníci se stanou silnými partnery při jednání a vyjednávání, zvládnou techniky a osvojí si dovednosti zaměřené na výsledek.
  • Účastníci zvládnou navazující techniky vyjednávání, jednání o ceně a uzavírání obchodu / dohody, řešení složitých situací se zákazníkem / partnerem se zaměřením na reklamaci a stížnosti.
Petra Meškánová

Petra Meškánová

Lektorka

konzultantka a lektorka komunikačních, manažerských a obchodních dovedností. Věnuje se také výsledkově orientovanému koučinku vedoucích pracovníků a týmů. Své služby nabízí v českém, anglickém a německém jazyce. V příspěvku chce navázat na své profesní zkušenosti ze zahraničí.

Po dobu deseti let působila v nadnárodní společnosti Borealis L.A.T GmbH, z toho osm let na centrále v rakouském Linci. Vytvořila a řídila systém interního vzdělávání pro zaměstnance, aplikovaný v 11 evropských zemích a 8 jazycích.

Pro další informace zavolejte na +420 602 116 845 nebo pište na mkrausova@jazz-com.cz. Rádi se Vám budeme věnovat a připravíme pro vás kurz.

MANAŽERSKÁ AKADEMIE


Školení pro manažery s ambicemi

Podívejte se na program workshopů