fbpx

„Udávej pravidla nebo ti je dá někdo jiný a nebudou se ti líbit.“

Peter Urs Bender

VYJEDNÁVÁNÍ V ANGLIČTINĚ
MODUL 1

You will learn to listen, to choice your goals and to focus on their achievement

Příprava vyjednávání

Zvládnete důležitou přípravu před vyjednáváním.

Profesní angličtina

Zvýšíte svou jistotu prezentace skvělou profesní angličtinou.

Techniky vyjednávání

Ovládnete techniky vyjednávání a získáte sebevědomí.

Pozitivní atmosféra

Dokážete utvářet kvalitní a dlouhodobý vztah s obchodním partnerem.

  • Je jednoznačně prokázáno, že vyjednávání, stejně jako.
    prezentaci, je třeba trénovat v cizím jazyce. Tedy obě.
    dovednosti – cizí jazyk a vyjednávání jako celek.
  • Naučíte se přesvědčivě představit a získat pro své projekty a produkty partnera v jednání.
  • Osvojíte si dovednost vystupovat před svými klienty/partnery sebevědomě, přesvědčivě a působivě.
  • Naučíte se poslouchat, volit své cíle a zaměřit se na jejich dosažení.
  • Rozvinete svou dovednost empaticky vnímat a zpracovávat potřeby zákazníka.
  • Procvičíte si techniky jednání s obchodními (i komplikovanými) partnery.
  • Naučíte se uplatňovat takové myšlenkové strategie, které vedou úspěšně k cíli.

 „12. pravidlo: Nepřemýšlej nad výhrou, přemýšlej abys neprohrál.“

Gičin Funakoši

VYJEDNÁVÁNÍ V ANGLIČTINĚ
MODUL 2

OBJEVÍTE STRUKTURU ARGUMENTACE A DÍKY NÍ ZVLÁDNETE JAKOUKOLI DISKUZI

Co vás naučíme:

  • Procvičíte si techniky jednání s obchodními (i komplikovanými) partnery.
  • Budete umět spolehlivě rozpoznávat prodejní signály zákazníka / partnera.
  • Cenu budete vnímat jen jako jeden z rysů produktu a dokážete o ní sebevědomě vyjednávat.
  • Získáte sebejistotu při uzavírání obchodu / ujednání se zákazníkem / partnerem včetně jednání o ceně.
  • Zvládnete řešení složitých situací se zákazníkem / partnerem se zaměřením na reklamaci a stížnosti.
  • Osvojíte si způsob, jak zvládat námitky klienta a k reklamaci přistupovat jako k šanci pro posílení vztahů se zákazníkem / partnerem.

Cíl:

  • Účastníci se stanou silnými partnery při jednání a vyjednávání, zvládnou techniky a osvojí si dovednosti zaměřené na výsledek.
  • Účastníci zvládnou navazující techniky vyjednávání, jednání o ceně a uzavírání obchodu / dohody, řešení složitých situací se zákazníkem / partnerem se zaměřením na reklamaci a stížnosti.
Petra Meškánová

Petra Meškánová

Lektorka

konzultantka a lektorka komunikačních, manažerských a obchodních dovedností. Věnuje se také výsledkově orientovanému koučinku vedoucích pracovníků a týmů. Své služby nabízí v českém, anglickém a německém jazyce. V příspěvku chce navázat na své profesní zkušenosti ze zahraničí.

Po dobu deseti let působila v nadnárodní společnosti Borealis L.A.T GmbH, z toho osm let na centrále v rakouském Linci. Vytvořila a řídila systém interního vzdělávání pro zaměstnance, aplikovaný v 11 evropských zemích a 8 jazycích.

Pro další informace zavolejte na +420 602 116 845 nebo pište na mkrausova@jazz-com.cz. Rádi se Vám budeme věnovat a připravíme pro vás kurz.

Stáhněte si náš aktuální katalog.