S extra best practice pro letní zastupování
„A víš, co byla nejlepší zpětná vazba? – Že jsem tam nepřišla s “poučkama”, ale že je vidět, že jsem si v zákaznickém servisu fakt odseděla svá léta. Že jsem tam pro ně a že to týmu, dle jejich slov, opravdu hodně dalo… „ komentovala se šťastným úsměvem Jana Streichsbierová nedávný workshop. A já jsem velmi ráda, že se s chutí ujala tématu Mistrovství zákaznického servisu v naší Manažerské akademii. Protože 18 let mimo ČR v oblasti péče o zákazníka znamená nejen cenné zkušenosti, ale i jiný pohled na běžné situace, procesy i rutinní komunikaci. A to přece potřebujeme opravdu všichni.
Extrabuřty pro prázdninové zastupování v zákaznickém servisu
Letos poprvé jsme otevřeli i prázdninové termíny pro workshopy Manažerské akademie a tak bych tě ráda pozvala na srpnový workshop „Mistrovství moderního zákaznického servisu“, který jsme rozšířili o mimořádné best practice pro letní zastupování. Pokud tedy zažíváš ty nebo kolegové letní napjaté chvíle, věřím, že tobě i ostatním zkušenosti lektorky, usnadní nejednu situaci. Mnohdy stačí jednoduchá rada nebo osvědčená technika a rázem je vše rychle a v klidu vyřešeno.
Kdy? 21. srpna 2024
Kde? Knížecí dvůr, Hluboká nad Vltavou
Vede: Jana Streichsbierová
Více informací a registrace zde
Uplatni aktuální trendy a překonávej očekávání zákazníků.
- Ve workshopu získáš díky praktickému tréninku klíčové dovednosti pro péči o zákazníky v digitálním věku.
- Společně projdeme trendy a pravidla komunikace i řešení konfliktů.
- Budeš připraven/a porozumět a překonávat očekávání moderních zákazníků.
- A samozřejmě načerpáš zkušenosti z praktických tréninků a modelových rozhovorů pro reálné situace.
Co se naučíš?
Rozpoznat, kdo je moderní a kdo konzervativní zákazník a jaké jsou jeho očekávání a preference vůči zákaznickému servisu.
Pochopit současné trendy a jak tyto trendy ovlivňují zákaznickou zkušenost (CX) ve vašem odvětví.
Zvýšit efektivitu vašeho týmu zákaznického servisu, zdokonalit dovednosti v oblasti empatie, time & task managementu, technické připravenosti a mnoho dalšího.
Zvládnout komunikaci a práci se sebevědomím, a včetně sebevědomé komunikace v obtížných situacích.
Proč se zúčastnit?
Připoj se k našemu workshopu “Mistrovství v moderním zákaznickém servisu” a získej praktické tipy a techniky, díky kterým posuneš komunikaci se zákazníky na novou úroveň. Budeš mít radost ze zvládnutí každé běžné i náročné situace, vyřešíš je s nadhledem a domů odejdeš s čistou hlavou.
Pro koho je workshop určen:
Workshop je ideální pro všechny, kdo jsou v přímém kontaktu se zákazníky. Pro týmy poskytující zákaznickou podporu, obchodníky, vedoucí týmů a manažery zákaznického servisu, kteří chtějí vybudovat a vést skvělý tým. Zkrátka pro všechny, kdo chtějí každodenní situace se zákazníky i v týmu řešit efektivně a v klidu.
Jedna z osvědčených „letních“ rad
„Buď transparentní. Informuj své zákazníky o možných prodlevách nebo omezeních v době dovolených. Transparentnost buduje důvěru a zvyšuje toleranci k delším reakcím.“ – Je to banální? Ano je. Přesto velmi účinné a stále to není samozřejmost.
Využij se svými kolegy této příležitosti zdokonalit se v umění zákaznického servisu a posuň svou komunikaci, nejen se zákazníky, na novou úroveň. Počet míst je omezen, zaregistruj se již dnes a můžeš se těšit i na letní Hlubokou.
A pokud ti to nevyjde, 19. září můžeš využít další poprázdninový termín workshopu.