fbpx
“Co nemůžeme změřit, nemůžeme zlepšit. A v krizi dvojnásob.” je úspěšný workshop Manažerské akademie, na který bych tě dnes ráda pozvala. V program workshopu i tentokrát stavíme na aktuálních tématech, která ve firmách řešíte, a samozřejmě jsme ho rozšířili o další případové studie.

Kdy a kde budeme otevírat a řešit žhavá firemní témata?

Workshop se koná 26. listopadu v Parkhotelu v Hluboké nad Vltavou a vedle načerpání zkušeností ověřených v praxi, určitě oceníš i živou diskuzi a barevnou náladu Hluboké nad Vltavou.

Kdo workshop vede?

I tentokrát program workshopu sestavil a povede dlouholetý a zkušený manažer Ing. Jiří Paštika, který má více než bohaté zkušenosti s krizovým vedením výrobních i nevýrobních společností. V minulosti úzce spolupracoval s panem Václavem Novákem a v sérii workshopů na něj v mnohém ohledu obsahově navazuje.

Jaký nás čeká program

Když jsme s panem Paštikou hovořili o programu workshopu a o tom, co je nyní třeba řešit, na první dobrou vyjmenoval témata, kterým by se na setkání rozhodně chtěl věnovat. A to vedle případových studií i řešení konkrétních situací a dotazů účastníků. Všechna níže zmíněná témata jsou součástí programu a ráda potvrzuji, že nejčastěji zaznívají i od vás všech.

I tentokrát tedy cílíme na strategické řešení aktuálních změn ve firmě, přičemž vycházíme nejen z dlouholetých zkušeností, ale i z bohatého feedbacku, za který bych ráda poděkovala. Nedílnou součástí programu je řada případových studií a stejně tak i analýzy konkrétních situací.

Proč workshop Co nemůžeme změřit, nemůžeme zlepšit

Jak jsem již zmínila v úvodu, při sestavování témat workshopů vycházíme nejen ze zkušeností našich přednášejících, kteří jsou bez výjimky vážení manažeři z praxe, ale i ze zpětné vazby účastníků našich školení.

Pokud něco neměříme, těžko se nám určuje, jaká je startovní pozice, kde je cíl a jakými prostředky se k němu můžeme úspěšně dopracovat.

Je samozřejmé, že bez systémů měření, sestavování reportů a jejich vyhodnocování se dnes neobejde žádná firma. Nicméně současná doba dynamických změn stále drsněji prověřuje, zda jsou systémy dobře nastavené, zda fungují a zda dokážou reagovat na aktuální situaci. Ať již jde o období ekonomické nejistoty nebo se zásadně něco mění v rámci jedné firmy.

Co se skrývá pod názvem Manažerské akademie

Myšlenka Manažerské akademie, tedy ucelené série workshopů pro manažery s ambicemi, padla již na začátku spolupráce s panem Václavem Novákem. Na základě nebývale velkého zájmu o workshopy, které vedl pan Novák osobně, jsme si ověřili, že školení manažerského řemesla osobnostmi z firemní praxe je to, co začínající i zkušení manažeři skutečně chtějí a potřebují.
Stejně tak všichni ocení, když workshopy reagují na nejaktuálnější témata v daném období. Zároveň jsme chtěli, aby účastníci díky workshopům získali znalosti a dovednosti, které uplatní v nadnárodních společnostech a mohli být úspěšní i v zahraničí.

Intenzivní jazykové programy

Manažerské řemeslo

Proto jsme se rozhodli vytvořit moderní manažerskou akademii a rozšířit tak sérii workshopů vedenou panem Novákem o další školení a tréninky, která se budou více do hloubky věnovat jednotlivým manažerským řemeslům. Rozšiřující workshopy by měly být zároveň návodem, co vše má manažer obsáhnout, aby se v daném tématu orientoval a mohl posoudit, zda se mu bude věnovat více do hloubky, nebo ho bude řídit a kontrolovat. Po absolvování série workshopů bude manažer vybaven nejen pro lepší zvládnutí daného tématu, ale i pro řízení týmu nebo celé společnosti.

Provázíme firmy dobou náročných změn, tak aby jim přinesla výhodu

Každé ze setkání aktuální série je nabité zkušenostmi a osvědčenými postupy z nejdůležitějších oblastí výrobní i nevýrobní praxe. Jsou tak inspirací i návodem pro vedoucí manažery, kteří chtějí se svým týmem dobře nastavit firmu nebo její část ať už pro období krize, tak pro období jakýchkoliv změn, které přicházejí v moderní době stále rychleji.

Novinky vzdělávacího a jazykového centra jazz-com

Objevte novinky z jazykového a vzdělávacího centra jazz-com na Hluboké. Připravili jsme pro vás podzimní jazykové kurzy angličtiny a němčiny, teambuildingy a Manažerskou akademii. Přihlaste se nyní!

Staň se mistrem moderního zákaznického servisu.

Zlepšete své dovednosti v zákaznickém servisu na workshopu “Mistrovství v moderním zákaznickém servisu” 19. září 2024 v Knížecím dvoře, Hluboká nad Vltavou. Naučte se, jak zvládat každou situaci s klidem a sebevědomím, a překvapte své zákazníky profesionálním přístupem.

Příběhy – tvůj klíč k mistrovství v jazyce

Zlepši svou jazykovou úroveň čtením příběhů v angličtině, španělštině nebo francouzštině. Objev zjednodušenou četbu a efektivní metody učení s našimi tipy a radami. Ideální pro začátečníky i pokročilé. Vyzkoušeno na našich studentech!