V každém období se od lídrů očekává, že zvládnou řešit problémy a výzvy, které přicházejí. A stejně tak v každém období potřebuje i zkušený lídr vedle sebe parťáky do nepohody, kteří mu významně pomohou v udržení a rozvoji byznysu firmy. A mezi takové parťáky patří bezesporu HR.

HR jako parťák vedení do nepohody

“Ať už to tak ve vaší firmě je, nebo není, je naprosto jasné, že HR je klíčovým hráčem pro udržení kontinuity podnikání v každé době a nejen v tzv. novém normálu.”, komentuje Barbora Bláhová, redaktorka HR News a Management News. Nicméně to z něho nedělá parťáka do nepohody. Tím se stává až v okamžiku, kdy vedení ví, v čem a jak mu může být oporou a jaké strategické úkoly za něj může řešit, aby podpořilo směřování firmy.

A právě tomuto tématu věnujeme další workshop manažerské akademie, který jsme nazvali Personální management pro top manažery.

PROGRAM

Dopolední blok č.1 – HR jako pěšák

08:30 – 10:00

HR – k čemu je dobré a jak může být lepší – rychlý test životního cyklu zaměstnance – účinná KPI a jak na ně – náklady versus efektivita

 Dopolední blok č.2 – HR jako stratég

10:15 – 11:45

HR a manažerský tým – jaká je jejich role a jak je propojit – PDCA princip v HR – jak definovat HR projekty (příklady best practices)

Jak zajistit kontinuitu byznysu

Novinka

Na tomto workshopu představíme naprostou novinku.

Potenciál celé firmy v jednom grafu

Kromě toho, že se na workshopu dozvíš, jak vytěžit co nejvíce z organizační struktury, představí lektorka zcela nový a velmi jednoduchý systém mapování všech zaměstnanců. Na jeho základě budete mít přehled o lidech ve firmě, udržíte si know how a budete mít další účinný nástroj k zajištění kontinuity byznysu nyní i v budoucnu.

Kateřina Decknerová

Kateřina je absolventkou oboru Řízení v tržním prostředí na Open University a certifikovaným koučem (EMCC / ICF).

Po desetiletém působení v zahraničí se věnovala řízení nových projektů v automotive. 12 let vedla personální oddělení ve výrobních firmách v oborech automotive, elektrotechnika a strojírenství a získala řadu profesních ocenění za realizované projekty. V současnosti se personalistice věnuje v roli mentora zejména ve výrobních firmách a kloubí procesní přístup s koučovacími principy při vedení lidí. Používá zdravý selský rozum a srozumitelný jazyk. Její nově objevenou vášní je vizuální myšlení, které přirozeně prolíná všemi svými aktivitami.

Je autorkou konceptů Manuál šéfa 4.0 a Manuál personalisty 4.0. Pracuje, přednáší, školí, tvoří, vaří a celoročně plave ve volné přírodě.

Kateřina Decknerová

Pokud tě program zaujal, vyplň a pošli svou přihlášku na našem webu.

Workshop se koná 18. září 2020 v Parkhotelu v Hluboké nad Vltavou v rámci Manažerské akademie, kterou jsme pod názvem „Příprava firmy na období změn“, připravili ve spolupráci s panem Václavem Novákem, jedním z nejúspěšnějších krizových manažerů a investorů nadnárodního významu.

„Trvalou konkurenční výhodou a nejlepším firemním benefitem je skvělý šéf.“

Kateřina Decknerová